Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
Na dobrostan pracowniczy wpływa wiele elementów. Wraz ze zmianą otoczenia, zmieniają się potrzeby, zatem ich badanie jest kluczowe. Wellbeing wciąż się zmienia, nie można go raz wdrożyć i na tym poprzestać. Dbanie dobrostan to proces ciągły.
Czyli jak przekonać zarząd do swojego pomysłu? Podpowiadamy, jak prezentować pomysł, by nie było wątpliwości, że projekt przełoży się na biznesowy sukces organizacji. Nie wiesz, jak zachęcić zarząd np. do wdrożenia do nowego benefitu? Przeczytaj!
Przy biurku lub między pudłami w magazynie, w ciągłym biegu i pędzie - czy przerwa na posiłek w pracy musi tak wyglądać? Absolutnie - nie. Warto zadbać o jej organizację, bo to co, i jak jemy, ma bezpośrednie przełożenie na to, jak się czujemy.
Blisko 1300 pracowników Viessmann Technika Grzewcza w Legnicy ma dostęp do SmartLunch i może zamawiać obiady dofinansowane przez pracodawcę. Dlaczego doceniają to rozwiązanie - odpowiada Julianna Zapart, specjalista ds. personalnych w Viessmann.
Choć oferta benefitów kierowana jest do obecnych pracowników firmy, ma bardzo duże znaczenie w budowaniu jej wizerunku jako pracodawcy (employer branding). Jaki procent kandydatów wybierze twoją firmę, jeśli odpowiednio je zakomunikujesz?