Najnowsze

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Jak będą wyglądać posiłki w pracy? - zapraszamy na webinar
Zespół SmartLunch

Jak będą wyglądać posiłki w pracy? - zapraszamy na webinar

Przedpremierowo prezentujemy pierwsze wnioski i wyniki badań z raportu „Food. Factories. Fluidity. Żywienie w fabrykach. Scenariusze przyszłości 2030” przygotowanego przez infuture.institute - zapraszamy na webinar poświęcony tematyce raportu.

Wellbeing pracowników to proces, a nie jednorazowe działanie
Zespół SmartLunch

Wellbeing pracowników to proces, a nie jednorazowe działanie

Działy HR mocno koncentrują się na działaniach związanych z dobrostanem swoich pracowników. Wprowadzają różne benefity mające zadbać o ich dobre samopoczucie, czyli wellbeing. I nic nie wskazuje na to, by ten trend się odwrócił.

Benefit idealny daje wsparcie portfelowi
Zespół SmartLunch

Benefit idealny daje wsparcie portfelowi

Dobry, a wręcz idealny benefit wspiera domowy budżet. Badania pokazują, że pracownicy cenią różnego rodzaju dofinansowania pracodawcy – do edukacji, wakacji, dojazdów, posiłków i wielu innych obszarów codziennego życia.

Nietypowe benefity pozapłacowe
Zespół SmartLunch

Nietypowe benefity pozapłacowe

Co chwilę pojawiają się nowe benefity pracownicze. Niektóre z nich mogą się wydać ciekawe, oryginalne, zaskakujące, a niekiedy ... dziwne - zwłaszcza, gdy mówimy z świadczeniach pozapłacowych w międzynarodowych organizacjach.

Nawyki żywieniowe Polaków to coraz częściej fast foody w diecie
Zespół SmartLunch

Nawyki żywieniowe Polaków to coraz częściej fast foody w diecie

Co jedzą Polacy? Aż 20 proc. badanych jada fast foody kilka razy w miesiącu. Rodacy sięgają po nie coraz częściej. Niestety, warzywa w codziennej diecie znajdują się u zaledwie 30 proc. Polaków.