proces w smartlunch

Jak to działa?

SmartLunch jest prosty i intuicyjny w obsłudze. Zamówienie, złożone w aplikacji, trafia do restauratora, który dostarcza je na wskazaną godzinę, prosto do firmy. Pracodawca może rozliczyć posiłki na koniec miesiąca za pomocą jednej, zbiorczej faktury. Dział Obsługi Klienta czuwa nad tym, aby rozwiązywać pojawiające się problemy i wspierać w obsłudze aplikacji.
Pracownicy mogą zamawiać posiłki tak, jak im wygodnie.
Mobilnie - poprzez aplikację, na hali produkcyjnej - poprzez SmartBox lub w przeglądarce internetowej.
SmartBox
Icona logo NFC.
Smartphone - Apple iPhoneIcona logo google play store.Icona logo iOS App Store.

Aplikacja mobilna

Umożliwia planowanie posiłków o każdej porze. Dzięki powiadomieniom na telefon pracownicy nie zapomną o złożeniu zamówienia.

Strona www

Przyjazny interfejs pozwala na łatwą kontrolę wydatków, ocenę posiłków i sprawdzanie historii zamówień.

SmartBox™️

Kiosk elektroniczny, który najlepiej sprawdzi się na hali produkcyjnej. Pracownik podchodzi i zamawia posiłek jednym kliknięciem.

Aplikacja mobilna

Umożliwia planowanie posiłków o każdej porze. Dzięki powiadomieniom na telefon pracownicy nie zapomną o złożeniu zamówienia.

Strona www

Przyjazny interfejs pozwala na łatwą kontrolę wydatków, ocenę posiłków i sprawdzanie historii zamówień.

SmartBox™️

Kiosk elektroniczny, który najlepiej sprawdzi się na hali produkcyjnej. Pracownik podchodzi i zamawia posiłek jednym kliknięciem.
Pod każdy kod pocztowy
Możesz zamówić posiłki SmartLunch do każdego miejsca w Polsce. Niezależnie od tego, gdzie mieści się Twoja firma bądź jej oddziały.
Zawsze na czas, 24/7
Dbamy o to, aby zamówienia zawsze docierały na czas. Wybierając różne godziny dostawy dopasujesz je do trybu pracy całej firmy.
Przerwy obiadowe bez kolejek
Na każdym zamówieniu znajduje się etykieta z imieniem i nazwiskiem pracownika. Łatwo odszukać posiłek bez tracenia czasu na stanie w kolejce.
Świeże i ciepłe posiłki
Termiczne opakowania, w których przywożone są zamówienia, to gwarancja utrzymania odpowiedniej temperatury posiłków.
Lunchbox
Lunchbox z dymkami chatu oraz ikona dostępny online sugerujący obsługę klienta.
Łatwy kontakt z infolinią
Dostęp do Biura Obsługi Klienta możliwy jest przez telefon, e-mail lub bezpośrednio w aplikacji SmartLunch.
Pomoc w obsłudze
Przedstawiciele Biura Obsługi Klienta służą pomocą pracownikom i pracodawcy we wszystkich kwestiach technicznych związanych z obsługą SmartLunch.
Proste reklamacje
Biuro Obsługi Klienta pośredniczy w kontakcie z Restauratorami. Pracownik może ocenić menu, posiłek lub dodać komentarz.
Grafika obrazująca rozliczenia, dashboard, faktura.
Bez portfela
Za posiłki można zapłacić na dwa sposoby. Pierwszy to pobranie z karty podłączonej do konta. Drugi to potrącenie z wypłaty na koniec miesiąca.
Raporty i statystyki
Pracodawca otrzymuje dostęp do konta firmowego. To baza danych raportów i statystyk o poziomie wykorzystania benefitu.
Jedna faktura
SmartLunch można rozliczyć jedną fakturą na koniec miesiąca. Integracja z systemem zapewnia prosty i sprawny przepływ danych.
SmartLunch DashboardGrafika obrazująca fakturęGrafika obrazująca podsumowanie miesięczne