Przekonaj się, co robimy, by nasza oferta była atrakcyjna dla wszystkich stron, jakie rozwiązania stosujemy, co różni SmartLunch od tradycyjnych metod żywienia kadr pracowniczych, i co składa się na cenę posiłków,
SmartLunch obchodzi swoje 10-lecie – dekadę dynamicznego rozwoju, innowacji i nieustannej troski o dobrostan pracowników w całej Polsce. W ciągu tych lat firma dostarczyła ponad 35 milionów posiłków, co stanowi imponujący kamień milowy w jej historii
Z początkiem lipca wystartowała nowa kampania marketingowa SmartLunch, lidera w dziedzinie organizacji posiłków dla pracowników z dofinansowaniem pracodawcy, promująca brand heroes marki, czyli firmowe maskotki.
Dostawca karty MultiSport - firma Benefit Systems zainwestowała w SmartLunch. Szacunkowa wartość transakcji to blisko 60 mln zł.
Zaledwie w ciągu roku, SmartLunch dostarczył kolejne 10 milionów obiadów do pracowników firm w całej Polsce, osiągając imponujący rekord. To już trzeci raz, gdy firma przekracza tę magiczną liczbę, za każdym razem w coraz krótszym czasie.
Prowadzenie kantyny pracowniczej w zakładach pracy wymaga przestrzegania ogólnych przepisów prawnych, a także tych dotyczących żywienia, jak i BHP.