Przekonaj się, co robimy, by nasza oferta była atrakcyjna dla wszystkich stron, jakie rozwiązania stosujemy, co różni SmartLunch od tradycyjnych metod żywienia kadr pracowniczych, i co składa się na cenę posiłków,
Osiągnęliśmy kolejny znaczący kamień milowy – 40 milionów dostarczonych posiłków. To nie tylko liczba, ale także odzwierciedlenie dynamicznego wzrostu i efektywnego podejścia do rozwiązań żywieniowych w miejscach pracy.
Czy Twoja firma jest gotowa na nową erę ekologii w miejscu pracy? Poznaj Zwrotomat - innowacyjne rozwiązanie, które zmienia sposób, w jaki firmy podchodzą do redukcji odpadów w cateringu pracowniczym.
SmartLunch obchodzi swoje 10-lecie – dekadę dynamicznego rozwoju, innowacji i nieustannej troski o dobrostan pracowników w całej Polsce. W ciągu tych lat firma dostarczyła ponad 35 milionów posiłków, co stanowi imponujący kamień milowy w jej historii
Z początkiem lipca wystartowała nowa kampania marketingowa SmartLunch, lidera w dziedzinie organizacji posiłków dla pracowników z dofinansowaniem pracodawcy, promująca brand heroes marki, czyli firmowe maskotki.
Dostawca karty MultiSport - firma Benefit Systems zainwestowała w SmartLunch. Szacunkowa wartość transakcji to blisko 60 mln zł.