Najnowsze

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Dieta zwiększająca kreatywność – czy to, co jemy w pracy ma znaczenie?
Zespół SmartLunch

Dieta zwiększająca kreatywność – czy to, co jemy w pracy ma znaczenie?

Sposób odżywiania wpływa nie tylko na odporność czy motywację do pracy, ale również na to, w jaki sposób pracujemy. Czy i jak codzienna dieta wpływa na takie kompetencje jak kreatywność i twórcze rozwiązywanie problemów?

20 odsłon innowacyjności
Katarzyna Patalan

20 odsłon innowacyjności

Nietypowe benefity, poprawa komunikacji, rozwój pracowników, czy programy motywacyjne to tylko niektóre z zagadnień zrealizowanych przez projekty biorące udział w pierwszej edycji konkursu People Innovation. Już jest e-book podsumowujący tę edycję.

12 zalet cateringu dla firm, które przekonają każdy zarząd
Zespół SmartLunch

12 zalet cateringu dla firm, które przekonają każdy zarząd

Wiesz, że dofinansowany posiłek dla pracowników to strzał w dziesiątkę, musisz jeszcze tylko przekonać do tego CFO? Spieszymy z pomocą - przed Wami krótka ściągawka, którą możecie wykorzystać w prezentacji lub pitch decku dla zarządu!

Jak w pięciu krokach przekonać zarząd do nowego benefitu?
Zespół SmartLunch

Jak w pięciu krokach przekonać zarząd do nowego benefitu?

Chcesz wprowadzić do firmy nowy benefit, ale nie wiesz, czy zarząd wyrazi zgodę na kolejny wydatek bądź zmianę w tym zakresie? Jeśli przygotujesz dobry pitch, nie oprze ci się żaden CFO!

Wartości to nie plakaty na ścianie

Wartości to nie plakaty na ścianie

DNA firmy i kultura organizacyjna oparta o wartości to tematy, które firmy chętnie komunikują. To ważny element budowania marki, ale też element, który musi być autentyczny, bo brak spójności deklaracji i działań prędzej czy później wyjdzie na jaw.