20 odsłon innowacyjności
Katarzyna Patalan

20 odsłon innowacyjności

Nietypowe benefity, poprawa komunikacji, rozwój pracowników, czy programy motywacyjne to tylko niektóre z zagadnień zrealizowanych przez projekty biorące udział w pierwszej edycji konkursu People Innovation. Już jest e-book podsumowujący tę edycję.

Dokładnie 58 projektów wpłynęło na zorganizowany przez nas konkurs People Innovation promujący najciekawsze projekty zrealizowane w ramach działań HR. Do półfinału trafiło 20 najciekawszych i to właśnie opis tych projektów znajdziecie w e-booku, który już możecie bezpłatnie pobierać.  


W publikacji znalazły się szczegółowe opisy 20 projektów zrealizowanych w firmach różnej wielkości reprezentujących wiele branż. To: Grupa PGO S.A., Mega Service Sp. z o.o., Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Wielton SA, PGS Software S.A., PKP S.A., North.pl, Future Processing, Seris Konsalnet Holding S.A., Intrum Sp. z o.o., Objectivity Ltd.,, FORMELEON Sp. z o.o., Polska Grupa Farmaceutyczna S.A., EENGINE Software House Sp. z o.o., Orange Polska, Raben Group, Credit Agricole Bank Polska S.A. Polska, Allianz Partners, TRAFFIT Sp. z o.o., oraz Deviniti Sp. z o.o.

Opisane projekty to kopalnia wiedzy i inspiracji. Autorki i autorzy postarali się, by w jasny i przystępny sposób opisać swoje działania. Zatem warto sięgnąć po tę publikację, aby poznać projekty, które wniosły ciekawe zmiany w obszarze HR. Co ciekawe, o części z nich autorzy piszą po raz pierwszy. 

Lubimy zmiany

- Zasoby ludzkie to największy kapitał każdej organizacji - podkreśla Artur Dzięgielewski, HR Manager w SmartLunch, pomysłodawca i współorganizator konkursu People Innovation. - Bez człowieka żaden pracodawca nie będzie mógł istnieć i rozwijać swojego potencjału. 

Poprzez organizację konkursu People Innovation zachęca firmy do dbania o pracowników oraz wprowadzanie zmian, dzięki którym będą oni chcieli w nich nadal pracować i rozwijać się. To właśnie promowanie otwartych postaw na zmiany przekonało Mateusza Tałpasza, CEO SmartLunch do włączenia się w organizację konkursu.

- Świeżość i unikalność tego projektu przypadła do gustu nie tylko mi, ale także wspólnikom - podkreśla Mateusz Tałpasz w wywiadzie, który w całości dostępny jest w e-booku People Innovation. - Pomyśleliśmy, że firmy robią masę bardzo ciekawych i wartościowych projektów adresowanych do swoich pracowników, a niewiele jest miejsc, w których mogą się nimi pochwalić (oczywiście poza mediami społecznościowymi, intranetem, czy firmową stroną). Chcieliśmy dać im tę przestrzeń i dziś już wiem, że to się udało.

Prezes głównego sponsora konkursu - firmy SmartLunch podkreśla, że firma jest ambasadorem zmiany.

Pokazujemy, że warto udoskonalać procesy, warto zmieniać i kreować nowe rozwiązania - wylicza. - Takie działania niosą za sobą masę korzyści. Zależy nam na tym, aby firmy holistycznie dbały o pracowników, nie tylko dostarczając posiłki. Szerząc ideę dbania o dobrostan pracowników, doceniamy każdą zmianę, która ma pozytywny wpływ na kapitał ludzki w organizacji - mówi Mateusz Tałpasz, CEO SmartLunch.

Zmiana i innowacje są także bliskie współorganizatorom konkursu: HRlink i Goldenline. W e-book opublikowany został także artykuł Aliny Michałek, która pisze, że  Artificial Intelligence, chatboty wykorzystujące uczenie maszynowe, czy nowe moduły systemów ATS (Applicant Tracking System) — to tylko niektóre z rozwiązań wykorzystywanych już dziś przez rekruterów, a liczba firm, które je wdrażają, sukcesywnie rośnie. 

A na tym nie koniec, bo na łamach e-booka opublikowany został także artykuł przygotowany przez partnera konkursu i konferencji, firmę Enpulse. Autorką jest Magda Pietkiewicz, prezes zarządu, Zmotywowani.pl Próbuje w nim znaleźć odpowiedź na pytanie - Jak budować zaangażowanie, nawet jeśli nie masz budżetu?

Więcej na ten temat w naszym e-booku.

Zainspiruj siebie i innych

I edycja People Innovation dobiegła końca, jej zwieńczeniem jest e-book. Dlaczego warto po niego sięgnąć?

Zaprezentowane w nim projekty mogą stać się inspiracją dla współczesnych i przyszłych pokoleń - podkreśla Artur Dzięgielewski w słowie kończącym publikację. - W związku z tym już dziś zachęcam do zastanowienia się, czy organizacja, w której pracujesz, właściwie dba o pracowników. Niech People Innovation będzie dla Ciebie inspiracją do działania w obszarze kapitału ludzkiego, niech stanie się inicjatorem pozytywnych zmian.

Nie pozostaje nam nic innego jak zaprosić do lektury i wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji konkursu People Innovation.


To może Cię zainteresować

No items found.