• Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads w środowisku B2B. Tworzenie estymacji, budżetów i mediaplanów kampanii
• Analiza danych oraz efektywności kampanii (GA4, GTM, Ads Editor, Looker Studio)
• Przygotowywanie cyklicznych raportów i rekomendacji optymalizacyjnych
• Testowanie nowych formatów i wdrażanie najnowszych rozwiązań z ekosystemu Google
• Tworzenie strategii kampanii performance w kanałach social paid (B2B)
• od kreacji po optymalizację
• Integracja działań z zespołami contentu i sprzedaży – wsparcie kampanii outbound/inbound
• Testowanie formatów reklamowych (statyczne, wideo, lead ads) z myślą o odbiorcach B2B
• Analiza lejków sprzedażowych i optymalizacja kampanii w oparciu o zachowania użytkowników
Doceniam pracę w SmartLunch, ponieważ daje mi możliwość ciągłego rozwoju zawodowego poprzez wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji. Cenię sobie także elastyczność, która pozwala mi efektywnie łączyć życie zawodowe z prywatnym. To szczególnie ważne, kiedy jest się rodzicem. Panuje tutaj wyjątkowa atmosfera, co sprawia, że codziennie czuję się zmotywowana do działania.
Agata Jagsch
Corporate Customer Success
Praca tutaj daje mi dużo wolności i elastyczności w działaniu. Mogę poznawać nowe obszary wiedzy i mam przyznany co roku, jak wszyscy pracownicy - budżet szkoleniowy. W firmie podoba mi się również to, że całkowicie swobodnie rozmawiam ze wszystkimi pracownikami, bez względu na zajmowane przez nich stanowisko.
Magdalena Bankiewicz
Customer Support Specialist
Praca w Smartlunch pozwoliła mi wkroczyć na nowy etap w mojej karierze zawodowej. Czuję się tutaj spełniony i wiem, że moja praca ma realny wpływ na funkcjonowanie firmy. Ciągły rozwój i nowe wyzwania, to coś co bardzo mnie interesowało, a mój pracodawca w pełni mi to zapewnił. Świetni ludzie i bardzo dobra atmosfera wspierają mnie w codziennej pracy.
Paweł Sobala
Sales Data Analyst
Kamil Bajsarowicz
HR Specialist
534 979 057