Performance Marketing Specialist

praca od zaraz
pełny etat
praca hybrydowa
B2B: 11 500 – 12 500 zł netto (+ VAT) / mies.
UoP: 10 500 – 11 500 zł brutto / mies.

To oferujemy

  • Hybrydową pracę – 2 dni Home Office po wdrożeniu 🏡
  • Elastyczne godziny startu (7:00–10:00) 🕒
  • Dofinansowanie do pysznych posiłków (SmartLunch)
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie
  • Roczny budżet szkoleniowy + dofinansowanie do angielskiego 📚
  • Urodzinowy dzień wolny 🎉
  • Ekipa, z którą naprawdę chce się pracować 😄

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w Google Ads i minimum 5 lat doświadczenia w performance marketingu (B2B)
  • Google Ads, Meta Ads Manager, Google Analytics 4, GTM, Ads Editor
  • Doświadczenie w kampaniach lead generation B2B
  • Umiejętność samodzielnej analizy danych i tworzenia raportów oraz rekomendacji
  • Zrozumienie specyfiki odbiorców B2B (HR, właściciele firm, managerowie zakupów)

Mile widziane

  • Znajomość HubSpot (szczególnie marketing i raportowanie)
  • Doświadczenie z TikTok Ads, LinkedIn Ads
  • Praktyka z narzędziami typu Hotjar, Looker Studio, CRM

Zakres obowiązków

Google Ads (Search / Display / YouTube / PMAX / Demand Gen)

• Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads w środowisku B2B. Tworzenie estymacji, budżetów i mediaplanów kampanii
• Analiza danych oraz efektywności kampanii (GA4, GTM, Ads Editor, Looker Studio)
• Przygotowywanie cyklicznych raportów i rekomendacji optymalizacyjnych
• Testowanie nowych formatów i wdrażanie najnowszych rozwiązań z ekosystemu Google

Social Ads (Meta / TikTok / LinkedIn)

• Tworzenie strategii kampanii performance w kanałach social paid (B2B)

Prowadzenie kampanii lead generation

• od kreacji po optymalizację
• Integracja działań z zespołami contentu i sprzedaży – wsparcie kampanii outbound/inbound
• Testowanie formatów reklamowych (statyczne, wideo, lead ads) z myślą o odbiorcach B2B
• Analiza lejków sprzedażowych i optymalizacja kampanii w oparciu o zachowania użytkowników

Zobacz, co mówią o SmartLunch nasi pracownicy

Doceniam pracę w SmartLunch, ponieważ daje mi możliwość ciągłego rozwoju zawodowego poprzez wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji. Cenię sobie także elastyczność, która pozwala mi efektywnie łączyć życie zawodowe z prywatnym. To szczególnie ważne, kiedy jest się rodzicem. Panuje tutaj wyjątkowa atmosfera, co sprawia, że codziennie czuję się zmotywowana do działania.

Agata Jagsch

Corporate Customer Success

Praca tutaj daje mi dużo wolności i elastyczności w działaniu. Mogę poznawać nowe obszary wiedzy i mam przyznany co roku, jak wszyscy pracownicy - budżet szkoleniowy. W firmie podoba mi się również to, że całkowicie swobodnie rozmawiam ze wszystkimi pracownikami, bez względu na zajmowane przez nich stanowisko.

Magdalena Bankiewicz

Customer Support Specialist

Praca w Smartlunch pozwoliła mi wkroczyć na nowy etap w mojej karierze zawodowej. Czuję się tutaj spełniony i wiem, że moja praca ma realny wpływ na funkcjonowanie firmy. Ciągły rozwój i nowe wyzwania, to coś co bardzo mnie interesowało, a mój pracodawca w pełni mi to zapewnił. Świetni ludzie i  bardzo dobra atmosfera wspierają mnie w codziennej pracy.

Paweł Sobala

Sales Data Analyst

No items found.

Kamil Bajsarowicz

HR Specialist

534 979 057