Najnowsze

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Co to jest branding i jak zbudować skuteczną markę?
Zespół SmartLunch

Co to jest branding i jak zbudować skuteczną markę?

Łatwo domyślić się, że klienci znacznie częściej i chętniej, wybierają produkty i usługi określonych marek, które cenią i znają.

SmartLunch jako specjalny gość na HR Session

SmartLunch jako specjalny gość na HR Session

Zobacz, jak SmartLunch wypadł na HR Session - konferencji na temat employer brandingu i motywacji pracowników.30 października uczestniczyliśmy w inspirującym wydarzeniu - HR Session.

Dlaczego warto inwestować w benefity?
Ewa Kaczmarz

Dlaczego warto inwestować w benefity?

Benefity to nie tylko ukłon w stronę pracowników. Dowiedz się, jak na ich wprowadzeniu może skorzystać cała firma.Benefity pozapłacowe dla pracowników powoli przestają być przywilejami dla wybranych, a stają się powszechnie panującym standardem.

SmartLunch jako alternatywa dla kart lunchowych
Ewa Kaczmarz

SmartLunch jako alternatywa dla kart lunchowych

Porównanie dwóch popularnych rozwiązań żywieniowych dla firm - platformy SmartLunch i kart lunchowych.

Employer branding, czyli jak budować wizerunek pracodawcy

Employer branding, czyli jak budować wizerunek pracodawcy

Artykuł przedstawia osiem wartościowych sposobów na budowanie wizerunku atrakcyjnego pracodawcy.