3 sposoby na ciepłe jedzenie z dostawą według SmartLunch

3 sposoby na ciepłe jedzenie z dostawą według SmartLunch

Dowiedz się, w jaki sposób dbamy o to, by użytkownicy SmartLunch zawsze otrzymywali ciepłe i apetyczne posiłki.

Być może chcesz zacząć organizować posiłki dla swoich pracowników, rozważasz skorzystanie ze SmartLunch i zastanawiasz się, czy dowożone posiłki zachowają odpowiednią temperaturę. A może jesteś po prostu ciekaw, jak w SmartLunch dbamy o to, by jedzenie dostarczane do firm zawsze przyjeżdżało ciepłe.

Wszyscy znamy traumę zimnego kotleta czy wystygłych ziemniaków. Niewiele dań przeznaczonych do spożycia na ciepło smakuje równie dobrze na zimno. O ile część posiłków (np. zupy czy mięso w sosie) można bez problemu odgrzać w kuchence mikrofalowej, o tyle wiele dań traci swoją strukturę i walory smakowe po ponownym podgrzewaniu. Zimne jedzenie dowiezione do miejsca pracy może skutkować zamieszaniem związanym z kolejką do mikrofalówki, przedłużającą się przerwą i niezadowoleniem pracowników. W SmartLunch zdajemy sobie sprawę z negatywnych skutków stygnącego jedzenia w dowozie i staramy się zapobiegać temu na kilka sposobów. Oto one.

Opakowania termozgrzewalne

Każde danie zamawiane za pośrednictwem SmartLunch pakowane jest w pudełko ze sztywnego tworzywa, a jego wierzch zabezpiecza się folią termozgrzewalną. Tak uszczelnione opakowanie doskonale utrzymuje temperaturę, jest wygodne w transporcie, estetyczne, i niweluje prawdopodobieństwo rozlania jedzenia niemal do zera.

Termoboxy

Posiłki da pracowników zamawiane na konkretną godzinę z jednej restauracji są przewożone w specjalnym pojemniku wykonanym ze spienionego polipropylenu - substancji o bardzo silnych parametrach termoizolacyjnych. Termobox ułatwia transport zamówień - pozwala je łatwo przenosić z miejsca na miejsce, a także ułożyć w taki sposób, by uniknąć przemieszczania się posiłków podczas przewozu samochodem. Dzięki innowacyjnej technice wykonania pojemniki są jednocześnie szczelne i lekkie.

Dostawa na odpowiednią godzinę i wcześniejsze planowanie zamówień

W SmartLunch posiłki zamawiane są z wyprzedzeniem, dlatego restauratorzy mogą odpowiednio zaplanować przygotowanie posiłków. Jedzenie jest przyrządzane bezpośrednio przed konkretną godziną dostawy, dlatego ma szansę wyjechać z restauracji jeszcze ciepłe. Dzięki zamówieniom na wcześniej ustalone godziny dostaw, restauracje mogą także rozplanować cały proces dowozu jedzenia od strony logistycznej tak, by kierowcy dostarczali dania z restauracji prosto do firmy.

Odpowiednie rozplanowanie działań to podstawa! Codzienne dowożenie ciepłych posiłków jest możliwe (nawet jeśli restauracja ma dużo zamówień), jednak wymaga wdrożenia rozwiązań systemowych, w czym od lat wspieramy restauracje, by świadczyć naszym klientom usługi najwyższej jakości. Świeże i ciepłe posiłki dowożone do zakładów pracy przekładają się na zadowolenie i dobre samopoczucie zatrudnionych w nich osób. Napisz lub zadzwoń do nas, jeśli chcesz porozmawiać o tym, jak możesz zapewnić gorące dania również swoim pracownikom.

To może Cię zainteresować

No items found.