Różne potrzeby, różne problemy - wiemy jak sobie z nimi radzić

Różne potrzeby, różne problemy - wiemy jak sobie z nimi radzić

Wdrożeniu platformy SmartLunch do firmy zwykle towarzyszy szereg pytań. To naturalne. Wychodząc naprzeciw chcącym poznać zasady działania platformy - prezentujemy poniższy poradnik zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

SmartLunch czuwa nad nienagannym realizowaniem dostaw, natomiast czasami, z przyczyn losowych, posiłek może nie dotrzeć na miejsce. Problem jest rozwiązywany, najszybciej jak się da, bo zadowolenie korzystającego z platformy jest priorytetowe. 

Jeśli zdarzy się sytuacja, w wyniku której obiad z różnych przyczyn nie znalazł się w firmie, klienci mogą wybrać jedno z dwóch rozwiązań: 

  • anonimowo zgłosić problem w aplikacji (opcja ta znajduje się w historii zamówień pod nazwą zamówionego posiłku) 
  • lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 515 162 002 od 8.00 do 18.30. 

Zapomniałem złożyć zamówienie  

Menu dla użytkowników udostępniane jest z tygodniowym wyprzedzeniem. SmartLunch rozumie jednak, że nie zawsze złożenie zamówienia z odpowiednim wyprzedzeniem jest możliwe. W tej sytuacji warto pamiętać, że dwa razy w roku pracownik ma możliwość “domówienia” posiłku poza wyznaczoną godziną. W tym celu wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Konsultant jak najszybciej dzwoni do restauratora i prosi o przygotowanie dodatkowego obiadu. 

Mój obiad był niesmaczny

Każdy pracownik ma prawo do złożenia reklamacji zamówionego posiłku, jeżeli według niego jego jakość odbiega od standardów wymaganych przez SmartLunch. Może to zrobić bezpośrednio w aplikacji korzystając z opcji anonimowych “Zgłoszonych problemów”. Funkcja ta znajduje się w historii zamówień pod posiłkiem, którego dotyczy reklamacja. Zalecane jest poinformowanie o zaistniałej sytuacji jak najszybciej, wówczas konsultanci są w stanie na bieżąco reagować. Dodatkowo można skontaktować się w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta: telefonicznie lub wysłać maila na adres biuro@smartlunch.pl

Nie będzie mnie w pracy, chcę anulować posiłek

Zdarzają się sytuacje, w których użytkownicy nie pojawią się w pracy, bo przebywają na urlopie lub zwolnieniu lekarskim, a zamówili obiad z wyprzedzeniem. SmartLunch ma na to rozwiązanie. Posiłki można anulować do dwóch godzin przed planowaną dostawą. Można łatwo zrobić to w aplikacji, wystarczy wejść w zakładkę “Historia zamówień” i kliknąć czerwony przycisk “Anuluj zamówienie”. Środki zostaną zwrócone w ciągu siedmiu dni. 

Anulowałem posiłek, a on dojechał

Jeśli w wyniku pomyłki restauratora, posiłek dojechał, a został anulowany w wyznaczonym czasie, pieniądze nie zostaną pobrane. 

Zapomniałem hasła do aplikacji

W przypadku zapomnienia hasła wystarczy kliknąć opcję “Przypomnij hasło” lub udać się do działu kadr w celu otrzymania linku, który je zresetuje.

Nie mogę zamawiać, moje konto nie zostało aktywowane

Jeśli zalogowanie się do aplikacji jest niemożliwe, bo konto nie zostało jeszcze aktywowane, użytkownik może skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Otrzyma link aktywacyjny na wybrany adres e-mail lub numer telefonu.

Nie potrafię podpiąć karty w aplikacji 

Aby podpiąć kartę płatniczą w aplikacji SmartLunch, należy zamówić posiłek przekraczający wartość dofinansowania i kliknąć: “Zamów”. Automatycznie pojawi się okienko do uzupełnienia danych karty. Wystarczy je uzupełnić i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami. Dane podaje się tylko raz, przy pierwszym zamówieniu.

To może Cię zainteresować

No items found.