Potrzeby pracowników są kluczowe przy wyborze restauracji

Potrzeby pracowników są kluczowe przy wyborze restauracji

Czy restauracja spełni zróżnicowane oczekiwania pracowników? Czy menu nie będzie monotonne? Jaki będzie koszt dań? To najczęstsze pytania przedstawicieli firm, które chcą rozpocząć współpracę ze SmartLunch. Odpowiadamy na nie w niniejszym artykule.


SmartLunch zapraszając restauratorów do współpracy, bazuje na doświadczeniu i analizie potrzeb pracowników organizacji. Dodatkowo restauracje partnerskie muszą spełniać określone standardy jakości.

A jak wygląda to w praktyce?

Przedstawiciel handlowy podczas wdrożenia pyta klienta o polecane restauracje na lokalnym rynku gastronomicznym. W imię jednej z kluczowych wartości SmartLunch, że potrzeby klienta są na pierwszym miejscu, to dbałość o efektywne zaadresowanie zróżnicowanych potrzeb pracowników i personalizacja oferty są na tym etapie wdrożenia priorytetowe. Najczęściej udaje się podjąć współpracę z zaproponowanym restauratorem, co skutkuje obopólną satysfakcją.

W sytuacji, gdy klient nie rekomenduje żadnej restauracji, to Dział Pozyskiwania Partnerów Biznesowych,  który pełni również rolę opiekuna firmy, w porozumieniu z przedstawicielem SmartLunch proponuje jednego z partnerskich restauratorów.

Standardem jest współpraca z restauracjami, które w swoim menu oferują potrawy kuchni polskiej trafiającej w gusta większości pracowników. Dodatkowo, w zależności od ustaleń z konkretną restauracją i liczby zamówień, SmartLunch umożliwia dostawy z lokali o innych profilach kulinarnych. Urozmaicanie oferty i brak monotonii to sprawy kluczowe.

Jakość

SmartLunch posiada optymalny system weryfikacji jakości posiłków. Bazuje na opiniach pracowników zamawiających posiłki, które łatwo można wystawić w aplikacji. Uwagi można dodatkowo opatrzyć komentarzem, który wskazuje, co konkretnie powinno ulec poprawie. Każde zgłoszenie i reklamacja są na bieżąco sprawdzane i konsultowane z restauratorem. Dzięki porozumieniu działów Pozyskiwania Partnerów Biznesowych i Customer Support, proces kontroli przebiega sprawnie i efektywnie. Organizacja korzystająca z benefitu może liczyć na szybką pomoc i reakcję na każdą informację dotyczącą obniżenia jakości dostaw lub posiłków.

Menu

Menu uzupełnianie jest z tygodniowym wyprzedzeniem - pojawia się w czwartki, maksymalnie do godziny 15.00. Dzięki temu pracownicy mają możliwość zamówić posiłki z wyprzedzeniem, w trakcie pracy nie muszą się więc martwić o to, co zjedzą na obiad.

SmartLunch dba o rotację posiłków. Bardzo istotne jest, żeby menu nie było powtarzalne, a różnorodność jest ważnym czynnikiem podczas kontroli jakości. Obiady są przygotowywane na bazie zdrowych i sezonowych produktów. Każda z partnerskich restauracji oferuje także dania wegetariańskie. Jak wynika ze statystyk, średnio około 15 proc. użytkowników systemu zamawia je minimum trzy razy w ciągu kwartału.

Koszt

Ceny posiłków zamawianych przez aplikację SmartLunch są zróżnicowane i zależne od regionu, w którym mieści się firma oraz od restauratora. Posiłki pojawiające się w ofercie na stałe mają ustandaryzowane “widełki” cenowe. Lunch dnia (nie uwzględniając dofinansowania) kosztuje od 14 do 17 zł, natomiast zestaw (zupa + drugie danie) od 15 do 19 zł. Restaurator jest również zobligowany do przyrządzania posiłków mieszczących się w kwocie dofinansowania (jest to najczęściej zupa, kanapka lub sałatka). Wówczas każdy pracownik może zamówić jedzenie, za które nie zapłaci ani złotówki.  Koszt w całości pokrywa pracodawca.

Dobre posiłki to podstawa satysfakcjonującego benefitu związanego z żywieniem pracowników. SmartLunch dba o satysfakcję użytkowników nie tylko poprzez udostępnienie funkcjonalnego systemu, ale również sprawując pieczę nad jakością posiłków i ich dostaw.  

Przy nawiązywaniu nowych relacji biznesowych z restauratorami stawiamy na wysoką jakość współpracy. Zależy nam, aby opierała się  na długofalowych relacjach. Każdy przedstawiciel regionalny przygotowuje odpowiednie wdrożenie dla restauracji tak, aby w pełni byli przygotowani na pierwsze dostawy do naszych klientów. Kryzys w branży gastronomicznej wywołany pandemią Coviotd-19 uzmysłowił naszym partnerom biznesowym wartość współpracy z nami. Stały wolumen zamówień, który realizowali, mimo zamkniętych lokali zapewniał im stały dochód. Dla wielu z nich - jedyny. Cieszę się, że nasza współpraca pomogła im przetrwać ten trudny czas.
Patrycja Wawrzyniak, lider ds. pozyskania partnerów biznesowych w SmartLunch

To może Cię zainteresować

No items found.