Zapewniamy profesjonalną obsługę klienta
Zespół Customer Support dba o sprawną obsługę naszych klientów. Nieważne, czy pracujesz w Krakowie, czy we Wrocławiu - zawsze możesz liczyć na naszą pomoc. Serdecznie prosimy o wszelkie wpisy dotyczące spadku jakości zamówień. Jeśli zrobiłeś ciekawe zdjęcie, np. źle zapakowanej zupy, uwzględnimy powód zgłoszenia i natychmiast zadziałamy Zamówiłeś zestaw, a zabrakło zupy? Proszę zgłaszać każdy brak od razu, będziemy reagować natychmiast. Powód zgłoś do 24 godzin od otrzymania posiłku. W SmartLunch dbamy o naszych partnerów biznesowych Prosimy jednak: pisz kulturalne, wedle dobrych obyczajów. Prowadzimy nieskrępowane dyskusje, ale dbamy o przestrzeganie kultury osobistej. Możesz również skomentować otrzymany posiłek. Cenimy wolność słowa. Zgodnie z prawem komentarze są anonimowe, a my dotrzymujemy reguł prawa. Jeśli jako restaurator widzisz niestosowny wpis - zgłoś to do naszego Biura Obsługi Klienta. SmartLunch to nie tylko obiady Prowadzimy również blog, na którym publikujemy najciekawsze artykuły dotyczące żywienia zbiorowego. Piszemy również o benefitach, często prezentujemy polecane oferty. Dobre samopoczucie pracowników jest dla nas najważniejsze, dlatego często zamieszczamy posty o tematyce związanej z HR.