Ekspercki e-book

Przepiśnik SmartLunch

Dlaczego jedzenie w pracy to paliwo dla całego przedsiębiorstwa?  Na to pytanie i wiele innych zagadnień w najnowszym DARMOWYM ebooku oraz podczas panelu dyskusyjnego live opowiedzieli ekspertki i eksperci z obszarów zarządzania przedsiębiorstwem, procesami, gastronomii i szeroko pojętym HRem.

pobierz e-booka oraz nagranie webinaru
Chcę e-booka
Dziękujemy za zgłoszenie. E-booka prześlemy na podany adres.
Oops! Coś poszło nie tak, spróbuj jeszcze raz.
PATRONAT MEDIALNY
patronat merytoryczny

Kilka słów o e-booku

Przepiśnik to wywiady i porady na temat organizacji zdrowego jedzenia w pracy, w którym eksperci dzielą się wiedzą jak holistycznie odpowiadać na potrzeby pracowników w obszarze wellbeingu, wskazując jednocześnie korelacje zachodzące między benefitem żywieniowym, a efektywnością i zaangażowaniem pracowników.

Partnerem merytorycznym naszego e-booka jest Wellbeing Institute - firma szkoleniowa i doradcza,  wspierająca organizacje w działaniach związanych z dobrostanem pracowników.

Kultura jedzenia w pracy

Czy posiłki dofinansowywane przez pracodawców to już standard? W wielu firmach od wielu lat tak jest. Zaptaliśmy się zatem o to naszych ekspertów i ekspertki. W wywiadach i autorskich artykułach opowiedzieli, co organizacja jedzenia dla pracowników przyniosła firmie i jak, na smacznych przerwach w pracy korzysta nie tylko zespoł, a całe przedsiębiorstwo.

Jedzenie w pracy oczami kadry zarządzającej

Wiemy, że pracownicy chcą jeść w pracy. Według raportu Pracuj.pl pt.: “Zawodowy styl życia” wymaga tego aż 87% pracowników, deklarując chęć dostępu do taniej stołówki w pracy. Potwierdza to również fakt, że z aplikacji SmartLunch korzysta ponad 50 000 pracowników w całej Polsce.  Jak na organizację żywienia zapatrują się kadry zarządzające w przedsiębiorstwach? W ramach e-booka przeprowadziliśmy wywiady z przedstawicielami takich firm jak: Lotte Wedel, HUF czy SokPol.

Chcę przeczytać wywiady

Małgorzata Pielichowska,

Dietetyczka kliniczna i psychodietetyczka

Na co dzień pomaga zapracowanym i  przemęczonym ludziom budować zdrowe nawyki w stylu życia i wyjść z błędnego koła odchudzania, by czerpać radość z jedzenia (i życia). Prowadzi podcast, w którym wyjaśnia zawiłości diet, tłumaczy jak jeść uważnie i stara się określić na czym właściwie polega zdrowy styl życia.

Aleksandra Borowa,

Specjalista z zakresu techniki żywienia człowieka

Specjalistka w zakresie jakości żywności. Swoją wiedzę zdobywała na kierunku Żywienie Człowieka i Ocena Żywności w Warszawskiej Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Od kilku lat edukuje restauratorów w zakresie jakości żywności, konsultuje i poprawia funkcjonowanie zakładów gastronomicznych w obszarze produkcji żywności.

Emilia Sobieska,

Restauratorka | Restauracja Sobieska

Ma 36 lat i od ponad dekady prowadzi własny biznes. Dobre jedzenie i kulinaria od zawsze były jej pasją, zatem gdy postanowiła założyć własny biznes, wybór był prosty - restauracja. Uwielbia dobre restauracje i sama dąży do tego, by jakość serwowanych dań w jej lokalu była jak najwyższa. Stawia przede wszystkim na dobry produkt, a opinie jej klientów są dla niej bezcenne. To z myślą o ich zadowoleniu dba o każdy detal.

Agata Pelc,

Chief Managing Director | Wellbeing Institute

Dba o realizację strategii Instytutu, wdraża i wspiera programy wellbeingowe dla organizacji od 15 lat. Autorka pierwszego w Polsce programu certyfikującego Chief Wellbeing Officer, który kształtuje wysokiej klasy specjalistów w obszarze zarządzanie wellbeingiem w organizacji.

Katarzyna Patalan,

Content Marketing Manager | SmartLunch

Przez ostatnie lata była związana z branżą HR pełniąc funkcję redaktor naczelnej miesięcznika „Benefit” wydawanego przez Benefit Systems. Przez kilka miesięcy zajmowała się również PR-em w firmie MyBenefit. Ma na koncie wiele publikacji prasowych, a także udział w pracy zbiorowej – książce „Benefity.

Krystian Irasiak,

Dyrektor HR | HUF Polska

Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów podyplomowych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Od 17 lat związany zawodowo z branżą HR. Zwycięzca ogólnopolskiego konkursu Top Menedżer HR w 2011. Od 9 lat odpowiedzialny za całość funkcjonowania procesów personalnych w firmie Huf Polska.

Sylwia Czarkowska,

Kierownik Wynagrodzeń i Świadczeń | LOTTE Wedel

Od 10 lat zarządza zespołem odpowiedzialnym za kreowanie i realizację polityki wynagrodzeń oraz programów benefitowych zapewniających konkurencyjność rynkową Wedla jako pracodawcy i umożliwiających przyciągnięcie oraz utrzymanie do firmy pracowników o pożądanych kompetencjach.

Artur Dzięgielewski,

HR Manager w SmartLunch

HR Manager w SmartLunch, opiekun merytoryczny Klubu HR przy ICAN Institute, laureat konkursu Top HR Manager in Action 2019, Topowy Głos Polskiego LinkedIn 2020, Ekspert ds. HR, autor treści o tematyce HR, pomysłodawca ogólnopolskiego konkursu People Innovation na najlepsze projekty z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. Jest ekspertem w wielu obszarach HR, między innymi w rekrutacji, rozwoju pracowników, benefitach pozapłacowych i employer brandingu. Z pasją pisze teksty o tematyce HR, prowadzi szkolenia oraz występuje jako prelegent na licznych konferencjach.

Anna Czurak,

Trenerka biznesu i manager działu rekrutacji | PERSONIA

Prowadzi szkolenia, konsultacje biznesowe oraz procesy rekrutacyjne dla wielu organizacji z sektora korporacji i MŚP z różnych branż. Prowadząc badania talentów, optymalnie dopasowuje pracownika do struktury firmy, opracowuje indywidualne ścieżki rozwoju i plany rozwojowe dla całej organizacji.

Olga Żółkiewicz,

Employer Branding Consultant

Doświadczona konsultantka Employer Brandingu z certyfikatem AgilePM oraz ICP-AHR i EB Manager w 7N. Chętnie dzieli się wiedzą podczas szkoleń i konsultacji oraz na konferencjach i meet upach. Autorka bloga www.how2hr.pl, na co dzień aktywna na Instagramie oraz LinkedIn.

Małgorzata Czernecka,

Psycholożka i ekspertka do spraw efektywności | CEO Human Power

Tworzy oraz wspiera wdrożenia długoterminowych strategii wellbeing. Autorka licznych publikacji m.in. w Harvard Business Review Polska, Personel i Zarządzanie i Personel Plus. Można jej posłuchać w podcastach: Forbes Women, ICAN Management „Sekrety mistrzów” oraz „Becoming a Sustainable Leader”.

E-book składa się z kilkunastu wywiadów i artykułów z zakresu

Dietetyki, zdrowia i wellbeingu

W tym module dowiemy się m.in. o wpływie regularności jedzenia w pracy i realizacji potrzeb żywieniowych pracowników.

Gotowania i dostawy posiłków

O tym, jak gotuje się dla tysięcy pracowników porozmawiamy z właścicielką restauracji, która codziennie gotuje razem ze SmartLunch.

Zarządzania firmą i procesami

Jak organizacja posiłków wpływa na funkcjonowanie całej firmy? O tym opowiedzą osoby zajmujące się zarządzaniem procesami i całym przedsiębiorstwem.

Zarządzania zasobami ludzkimi

Gdzie jedzenie znajduje się na employee journey map? Czy organizacja posiłków wspiera działania employer brandingowe? Interesujące? W tym module znajdziesz jeszcze więcej ciekawych tematów zakresu HR i benefitów.

Pobierz aż 152 strony

wypełnione przepisami na budowanie zdrowych nawyków zarządzania procesami w firmach