WEBINAR + EKSPERCKI E-BOOK + RAPORT

Efektywność i dobrostan w firmie produkcyjnej

O wymaganiach pracodawców i potrzebach pracowników.
Posłuchaj panelu dyskusyjnym live, podczas którego wypowiedziało się będzie aż 5 ekspertów z obszaru HR, rekrutacji, lean managementu zarządzania produkcją.
Chcę Materiały
Dziękujemy za zgłoszenie. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.
Oops! Coś poszło nie tak, spróbuj jeszcze raz.

Kilka słów o panelu dyskusyjnym.
Dlaczego warto?

W panelu dyskusyjnym live rozmawialiśmy z ekspertami i ekspertkami z zakresu zarządzania produkcją i jakością, lean managmentu, rekrutacji i HR. Opowiedzieliśmy, jak HR i lean łączą swoje siły, czego wymagają od siebie, pracowników, organizacji i od wdrażanych rozwiązań, aby zaspokoić potrzeby efektywności i dobrostanu zespołu firm produkcyjnych.

ZYSKAJ DOSTĘP DO DWÓCH BONUSOWYCH MATERIAŁÓW

Wraz z zyskaniem dostępu do eksperckiego panelu dyskusyjnego otrzymasz także dostęp do dwóch materiałów:

Analizy Instytutu badawczego randstad pt. “Plany pracodawców z branży produkcyjnej / H2 2021”

120-stronicowego e-booka SmartLunch pt. “Produkcyjny vs. Biurowy. Który pracownik ma więcej wymagań wobec pracodawcy?”

Raporty

Uzupełnieniem naszego e-booka będą wyniki badania, które przeprowadziliśmy na obu grupach pracowniczych.
Pobierz materiały

O czym rozmawialiśmy?

Podczas webinaru zadaliśmy ponad 20 pytań z zakresu human resources, lean managment, rekrutacji i zarządzania procesami produkcyjnymi. Rozmowa będzie podzielona na 4 moduły tematyczne.

Moduł 1

Środowisko pracy firm produkcyjnych

W pierwszym module zapytamy naszych gości o punkty charakterystyczne dla środowiska firm produkcyjnych, dobre praktyki tworzące kulturę organizacyjną, czy też o oczekiwania pracodawców względem pracowników.

Moduł 2

Rola Lean Managera i kadry kierowniczej a dobrostan pracowników

W drugim module rozmawiać będziemy o roli Plan Managerów i pokrewnych do tego stanowisk. Będziemy pytać o to, jak łączy się kwestię realizacji planów produkcyjnych a efektywnością o motywacją pracowników.

Moduł 3

Procesy i automatyzacja względem pracownika produkcyjnego

W tym przedostatnim module zajmiemy się tematyką usprawnień w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim można wprowadzić, jakie narzędzia usprawniają pracę pracowników liniowych i jakie w tym zakresie możliwości oferuje lean management.

Moduł 4

Potrzeby pracownika produkcyjnego - motywacja i zdrowie

W ostatnim module porozmawiamy o benefitach, zdrowiu i potrzebach pracowników i firmy. Zapytamy o działania HRowe, które mogą mieć wpływ na wydajność, motywację i jakość pracy.

NASI EKSPERCI

Artur Dzięgielewski

HR Manager w SmartLunch
Założyciel HR Pogotowie
„Nie tylko nie pal za sobą mostów, ale przede wszystkim je buduj” – kierując się tą zasadą, Artur, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i pasji do swojej pracy buduje mosty swojej kariery już od ponad 20 lat. W tym czasie zdobywał doświadczenie nie tylko w branży HR, ale również w branży finansowej, w sprzedaży i obsłudze klienta. Łączy zdobytą podczas edukacji, kształcenia i doskonalenia swoich umiejętności wiedzę teoretyczną z wiedzą praktyczną, którą uzyskał, pracując w firmach o zróżnicowanych profilach działalności. Jest ekspertem w wielu obszarach HR, między innymi w rekrutacji, rozwoju pracowników, benefitach pozapłacowych i employer brandingu. Z pasją pisze teksty o tematyce HR, prowadzi szkolenia oraz występuje jako prelegent na licznych konferencjach.

Natalia Jażdzewska

Lean Mentor
PATH - Szkoła Doskonalenia
Praktyk, Trener i Mentor Lean Management z 10 letnim doświadczeniem. Wspierająca rozwój Lean Six Sigma w sektorze produkcyjnym z branży tj.: elektronicznej, motoryzacyjnej, FMCG oraz w sektorze TSL. Obecnie związana usługami finansowymi.

Współzałożycielka Fundacji Lean Education, rozwijającej młodzież w wieku 13-19 lat w lean thinking. Właścicielka startupowej firmy edukacyjnej PATH- Szkoła Doskonalenia.

Natalia Kostecka

HR Business Partner
Mondi BZWP
HR Business Partner w firmie będącej częścią międzynarodowej organizacji. Absolwentka studiów podyplomowych HR Business Partner w Akademii Leona Koźmińskiego oraz Akademii HR Ernst&Young.

W swoje pracy zawodowej zajmuję się opracowaniem rozwiązań z zakresu wsparciaorganizacji w procesie zmian, tworzeniem i realizacją strategii EB, komunikacyjnej oraz rekrutacyjnej.

W obszarze swojego działania znajduje się także identyfikowanie potencjału pracowników oraz wsparcie procesu zarządzania talentami.

Paweł Krawiecki

Dyrektor ds. Jakości, Bezpieczeństwa, Środowiska, Energii & Lean
Velux Polska
Od 17 lat pracuje w skandynawskiej firmie VELUX – światowy lider produkcji okien połaciowych. Fabryka w Namysłowie zatrudnia 1000 osób

Paweł jest odpowiedzialny za koordynację Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, Bezpieczeństwem, Środowiskiem, Energią, zapewnienie jakości produkowanych wyrobów, rozwój kultury bezpieczeństwa i Lean oraz program Six Sigma. Praktyk. Doświadczenie nabywał, pracując na wszystkich szczeblach organizacji, zaczynając od operatora maszyn na produkcji.

Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego.

Maciej Czerwonka

Business Development Manager - inhire.io
Konsultant Kariery - managerkariery.com
Ekspert HR z ponad 10-letnim doświadczeniem, m.in. jako headhunter w jednej z największych agencji rekrutacyjnych, czy samodzielny ekspert i doradca kariery. Przeprowadził setki rekrutacji dla klientów z takich branż jak finanse, sprzedaż, obsługa klienta, marketing i reklama, e-commerce oraz IT. Pracując dla InterviewMe.pl zrealizował niemal 1 000 konsultacji kariery i kilkadziesiąt szkoleń dotyczących tworzenia dokumentów aplikacyjnych, rozmowy kwalifikacyjnej i sposobów poszukiwania pracy. W inhire.io wspiera pracodawców w dotarciu do najlepszych kandydatów z branży IT. Aktualnie prowadzi również serwis managerkariery.com, gdzie z sukcesem wspiera kandydatów w skutecznym znalezieniu dopasowanego pracodawcy.

Alina Michałek

Ekspertka HR
HRLink i Goldenline
Doświadczona ekspertka, specjalizująca się w humanocentrycznym modelu zarządzania w organizacjach. Swoje niemal 15-letnie doświadczenie pracy, w obszarach związanych z ludźmi w organizacjach, zdobywała pracując zarówno dla agencji rekrutacyjnych, firm z branży e-commerce czy sektora shared service.Gospodyni cyklu webinarów HRlink i Goldenline, które mają pomóc każdemu HR-owcowi imanagerowi w jeszcze skuteczniejszym pracowaniu z ludźmi. Autorka ponad 50 publikacjieksperckich z obszaru HR. Na co dzień zaangażowana mama i żona, życzliwa koleżanka ipartner dla biznesu.

Sandra Kowalska

Ekspertka rekrutacji specjalistycznych
HR-owiec z wykształcenia i z pasji. Od blisko 3 lat jest związana z obszarem rekrutacji. W swoim rekrutacyjnym portfolio posiada wiele specjalistycznych stanowisk, na które prowadziła poszukiwania kandydatów w najdalszych zakamarkach Internetu. Jednocześnie zdobywała doświadczenie we współpracy z klientami z branż MedTech, IT, Inżynieryjnej czy FMCG. Wcześniej związana była ze sprzedażą i obsługą klienta. Połączenie tych dwóch obszarów pozwala odpowiadać na oczekiwania, zarówno biznesu jak i kandydatów. W wolnym czasie gotuje i urządza przyjęcia, na których częstuje swoich gości daniami kuchni polskiej, włoskiej, indyjskiej lub meksykańskiej. Uważa, że jedzenie pozwala zjednać sobie ludzi i zbudować długotrwałe relacje.

Sylwia Szykuła

HR Business Partner
Fortaco Group Oy
Ma 15 letnie doświadczenie w HRM w międzynarodowych i polskich firmach. Szczególnie zainteresowana samorozwojem ludzi, znaczeniem komunikacji wewnątrz organizacji oraz employer brandingiem opartym na realiach, a także wpływem zaburzeń emocjonalnych i zaburzeń osobowości na sposób zarządzania. Od 2006 autorka publikacji dla INFOR na temat HR i biznesu. Dużo pisze, czyta i słucha.

Łukasz Jarych

Konsultant zmiany zawodowej
Dookoła Pracy
Wiele razy zmieniał pracę i szukał swojego idealnego miejsca na Ziemi. Przeszedł drogą od Projektanta Sieci Gazowych, poprzez księgowego na rynek rosyjski aż do Analityka IT. Od 3 lat pracuje w 100% zdalnie. Swoim przykładem udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych, a pracą i uporem można zmienić zarówno branżę jak i zawód. Aktualnie pracuje nad projektami Wyszukiwarki ofert pracy dla osób zmieniających branżę/zawód. To także współtwórca portalu Dookoła Pracy. Jego analityczny umysł i techniczne umiejętności świetnie uzupełniają się z talentami Klaudii - współzałożycielki Dookoła Pracy.

Wioleta Rudzińska

Process Manager
P.O. National Concept Manager Randstad
Pani Wioleta posiada 16 lat doświadczenia w branży HR, głównie w obszarze pracy tymczasowej oraz rekrutacji na stanowiska produkcyjne. Od 9 lat związana jest z firmą Randstad Polska – liderem rynku usług HR, gdzie zajmuje się doradztwem i optymalizacją procesów HR dla klientów firmy, m.in. największych fabryk produkcyjnych w Polsce.

Joanna Cierlica-Nowaczyk

Psycholog biznesu
Psycholog kliniczny
Od 20 lat zajmuje się wykorzystaniem skutecznych narzędzi psychologii w biznesie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju zawodowego i osobistego. Prowadzi prywatną praktykę psychologiczną w nurcie poznawczo-behawioralnym, specjalizuje się w terapii zaburzeń lękowych, nastroju, depresji. Twórczyni Pogotowia w Biznesie - wsparcia dla menedżerów i przedsiębiorców w codziennym radzeniu sobie ze stresem, przeciwdziałaniu jego skutkom oraz budowaniu odporności (rezyliencji) w sytuacjach trudnych.

Dlaczego warto uczestniczyć w naszym webinarze?

Nasz panel to spotkanie dwóch dziedzin - lean i human resources. Przedstawiciele z tych obszarów opowiedzieli, co ich łączy i co jest dla nich najważniejsze w kontekście wymagań organizacji i potrzeb pracowników.

Podczas naszego webinaru usłyszysz przykłady od osób o wieloletnim doświadczeniu, popartym licznymi sukcesami.

Zdobędziesz unikalną wiedzę i informacje, które wspomogą Cię w rozwoju i pracy z zespołem firm produkcyjnych.