Obsługa klientów korporacyjnych i rozwiązywanie przesyłanych przez nich zgłoszeń
Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
Zarządzanie współpracą z klientami oraz dbanie o ich satysfakcję
Analiza potrzeb klientów i aktywne prowadzenie procesów dosprzedaży (upselling, cross-selling) w celu zwiększenia wartości współpracy
Negocjowanie umów i warunków współpracy z klientami
Monitorowanie satysfakcji klientów i inicjowanie działań poprawiających jakość współpracy
Nasze wymagania:
Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta, sprzedaży lub na podobnym stanowisku
Zdolność do nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
Chęć rozwoju w zakresie badania potrzeb klientów i w prowadzeniu procesów sprzedażowych
Umiejętność komunikacji i współpracy z zespołem oraz klientami
Dobra organizacja pracy własnej
Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
Czynne prawo jazdy kategorii B
Mile widziane:
Znajomość obsługi CRM
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów i rozwiązywanie przesyłanych przez nich zgłoszeń
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami
Wsparcie w analizie potrzeb klientów oraz identyfikacji dodatkowych możliwości sprzedażowych (upselling, cross-selling)
Współpraca przy negocjowaniu umów i warunków współpracy z klientami
Monitorowanie satysfakcji klientów i proponowanie działań poprawiających jakość współpracy
Poszukujemy osoby, która zadba oprofesjonalną obsługę posprzedażową. Twój wpływ na kierunek, w którym chcemy się poruszać, będzie bardzo duży. Stawiamy cele, do których Ty będziesz wyznaczać ścieżki, dlatego bardzo ważna jest Twoja kreatywność i zdobyte doświadczenie. Więcej informacji o pracy w SmartLunch znajdziesz na naszym blogu.
Zobacz też odpowiedzi naszego zespołu na pytanie dlaczego warto wdrożyć SmartLunch: