EKSPERCKI E-BOOK + RAPORTY WEBINAR

PRODUKCYJNY vs. BIUROWY

Który pracownik ma więcej wymagań wobec pracodawcy?
Pobierz ekspercki e-book i nagranie webinaru, w którym wiedzą i doświadczeniem podzielili się najwięksi specjaliści.
Chcę Materiały
Dziękujemy za zgłoszenie. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.
Oops! Coś poszło nie tak, spróbuj jeszcze raz.

Kilka słów o e-booku. Dlaczego warto?

Realizując nasze usługi w SmartLunch mamy kontakt z grupą pracowników biurowych oraz produkcyjnych. Wiemy, że ich praca, zakres obowiązków i obciążenie zawodowe jest całkowicie odmienne. Zastanawialiśmy się zatem, jak wyglądają różnice pomiędzy tymi grupami pracowników w ramach środowiska pracy. Właśnie wtedy powstał pomysł stworzenia e-booka.

Artur Dzięgielewski

Artur Dzięgielewski - doświadczony ekspert HR do stworzenia tego e-booka zaprosił kilku specjalistów, którzy poproszeni zostali o opinię i podzielenie się wiedzą z obszarów zarządzania ludźmi, human resources, rozwoju, benefitów i psychologii.

Co znajdziesz w e-booku?

Na łamach naszej wirtualnej książki znajduje się 5 modułów, które napisane są przez Artura Dzięgielewskiego i łącznie 11 ekspertów. Co zawierają moduły?

Moduł 1

Co zmieniła pandemia?

W e-booku nie mogło zabraknąć rozdziału, który odnosiłby się do zmian, jakie przyniosła pandemia. Jej silne oddziaływanie odczuli zarówno pracownicy biurowi, jak i produkcyjni. W tym module o doświadczeniach związanych z pandemią zapytaliśmy pięciu ekspertów - Klaudię i Łukasza Jarych, Sylwię Kowalską, Annę Władyczuk oraz Joannę Cierlicę-Nowaczyk.

Moduł 2

Rotacja pracownicza

Kto częściej zmienia pracę - rozwojowi specjaliści czy ambitni i szybko uczący się pracownicy produkcji? Co powoduje chęć zmiany pracy? W tym module swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się Sylwia Szykuła oraz Maciej Czerwonka.

Moduł 3

Systemy motywacyjne

Czy ten sam dodatek do wynagrodzenia motywuje tak samo pracownika produkcyjnego, jak i biurowego? Czy są świadczenia, które są atrakcyjne dla obu grup? Kto korzysta z benefitów częściej? Czy szycie pakietu benefitów na miarę swoich pracowników ma miejsce? W tej kwestii wypowie się Alina Michałek. W tym module wiedzą i wnioskami ze swojego badania o nazwie “Jakie benefity oferują pracodawcy, a po jakie najchętniej sięgaliby pracownicy?” podzielił się Mateusz Żydek, autor badania Instytutu badawczego Ranstadt.

Moduł 4

Potrzeby rozwojowe

Kurs na wózek widłowy czy szkolenie z zakresu tworzenia skomplikowanych arkuszy w programie Exel? Jakie warsztaty rozwojowe proponowane są pracownikom częściej i kto częściej po nie sięga? Czy pracownik produkcyjny chce się szkolić i zależy mu na kursach i rozwoju zawodowym i osobistym? Na pytania z tego obszaru odpowie certyfikowany trener Gallupa - Magdalena Czubaszek-Nowaczyk.

Moduł 5

Case Study | Geberit Produkcja

Dla uzupełnienia praktycznej wiedzy o sytuacji pracowników na rynku firm produkcyjnych, postanowiliśmy porozmawiać z naszym klientem, którego doświadczenia będą doskonałym rozwinięciem tematu wpływu pandemii na sytuację firm i potrzeb pracowników produkcyjnych i biurowych. Klientem, który udzielił nam wywiadu była firma Geberit, którą reprezentowała Pani Agnieszka Sarnowska-Szurgot - HR Manager.

Moduł 6

Badanie SmartLunch

Na potrzebę rozwinięcia tematu e-booka przeprowadziliśmy badanie ankietowe na użytkownikach aplikacji SmartLunch. Zapytaliśmy ich o obszar rozwoju, benefitów, rotacji oraz obszarów związanych z pandemią. Analizę wyników przeprowadził Artur Dzięgielewski.

NASI EKSPERCI

Artur Dzięgielewski

HR Manager w SmartLunch
Założyciel HR Pogotowie
„Nie tylko nie pal za sobą mostów, ale przede wszystkim je buduj” – kierując się tą zasadą, Artur, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i pasji do swojej pracy buduje mosty swojej kariery już od ponad 20 lat. W tym czasie zdobywał doświadczenie nie tylko w branży HR, ale również w branży finansowej, w sprzedaży i obsłudze klienta. Łączy zdobytą podczas edukacji, kształcenia i doskonalenia swoich umiejętności wiedzę teoretyczną z wiedzą praktyczną, którą uzyskał, pracując w firmach o zróżnicowanych profilach działalności. Jest ekspertem w wielu obszarach HR, między innymi w rekrutacji, rozwoju pracowników, benefitach pozapłacowych i employer brandingu. Z pasją pisze teksty o tematyce HR, prowadzi szkolenia oraz występuje jako prelegent na licznych konferencjach.

Mateusz Żydek

Rzecznik prasowy Ranstad Polska
Ekspert rynku pracy
Specjalista w dziedzinie komunikacji firm, zawodowo analizuje aktualną sytuację rynku pracy oraz wpływ czynników makroekonomicznych na obszar zatrudnienia i wynagrodzenia w firmach. Z Randstad Polska związany od 2016 roku.Jest absolwentem Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. Przez wiele lat pracował jako dziennikarz radiowy (Polskie Radio), prasowy i internetowy. Zajmował się m.in. tematyką rynku pracy, rozwoju umiejętności i pozyskiwania talentów. Jest współautorem opracowania „Radio a społeczeństwo” oraz poradnika „Benefity. Jak budować atrakcyjną ofertę dla pracowników”.

Klaudia Jarych

Konsultant zmiany zawodowej
Dookoła Pracy
Autorka warsztatu dla osób zmieniających zawód/przebranżawiających się oraz programu indywidualnych konsultacji “Twój Partner w zmianie zawodowej”. Twórczyni portalu Dookoła Pracy”, Facylitator,  People & Change Manager w jednej z dużych, międzynarodowych firm. Doświadczenia zdobywała pracując przy organizacji spotkań z przedsiębiorcami, eventów szkoleniowych, koordynując projekty (HR, Marketing, IT), czy też realizując się jako Scrum Master. Aktualnie, pracuje z managerami średniego i wyższego szczebla, a także z zespołami oswajając ich ze zmianami.

Magdalena Czubaszek-Nowaczyk

Trener i coach Gallup® Certified Strengths Coach
Instytut Gallupa w Londynie
Specjalistka ds. szkoleń i rozwoju, tworząca i realizująca działania rozwojowe dla indywidualnych osób, zespołów, managerów, organizacji a także warsztaty edukacyjne (Train the Trainers). W oparciu o badanie talentów i mocnych stron CliftonStrengths® prowadzi i wdraża zarządzanie w oparciu o mocne strony w organizacjach. Kompleksowo zarządza procesami szkoleniowymi – od badania potrzeb, przez prowadzenie warsztatów, ewaluacje i dalsze rekomendacje. Usprawnia procesy w firmie opierając je na potencjale pracowników i rozwiązaniach technologicznych. Managerka, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu działami Obsługi Klienta, Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Należnościami. Przez ostatnie 5 lat, przeprowadziła ponad 3000 godzin warsztatów oraz ponad 2000 godzin sesji coachingowych indywidualnych.

Maciej Czerwonka

Business Development Manager - inhire.io
Konsultant Kariery - managerkariery.com
Ekspert HR z ponad 10-letnim doświadczeniem, m.in. jako headhunter w jednej z największych agencji rekrutacyjnych, czy samodzielny ekspert i doradca kariery. Przeprowadził setki rekrutacji dla klientów z takich branż jak finanse, sprzedaż, obsługa klienta, marketing i reklama, e-commerce oraz IT. Pracując dla InterviewMe.pl zrealizował niemal 1 000 konsultacji kariery i kilkadziesiąt szkoleń dotyczących tworzenia dokumentów aplikacyjnych, rozmowy kwalifikacyjnej i sposobów poszukiwania pracy. W inhire.io wspiera pracodawców w dotarciu do najlepszych kandydatów z branży IT. Aktualnie prowadzi również serwis managerkariery.com, gdzie z sukcesem wspiera kandydatów w skutecznym znalezieniu dopasowanego pracodawcy.

Alina Michałek

Ekspertka HR
HRLink i Goldenline
Doświadczona ekspertka, specjalizująca się w humanocentrycznym modelu zarządzania w organizacjach. Swoje niemal 15-letnie doświadczenie pracy, w obszarach związanych z ludźmi w organizacjach, zdobywała pracując zarówno dla agencji rekrutacyjnych, firm z branży e-commerce czy sektora shared service.Gospodyni cyklu webinarów HRlink i Goldenline, które mają pomóc każdemu HR-owcowi imanagerowi w jeszcze skuteczniejszym pracowaniu z ludźmi. Autorka ponad 50 publikacjieksperckich z obszaru HR. Na co dzień zaangażowana mama i żona, życzliwa koleżanka ipartner dla biznesu.

Sandra Kowalska

Ekspertka rekrutacji specjalistycznych
HR-owiec z wykształcenia i z pasji. Od blisko 3 lat jest związana z obszarem rekrutacji. W swoim rekrutacyjnym portfolio posiada wiele specjalistycznych stanowisk, na które prowadziła poszukiwania kandydatów w najdalszych zakamarkach Internetu. Jednocześnie zdobywała doświadczenie we współpracy z klientami z branż MedTech, IT, Inżynieryjnej czy FMCG. Wcześniej związana była ze sprzedażą i obsługą klienta. Połączenie tych dwóch obszarów pozwala odpowiadać na oczekiwania, zarówno biznesu jak i kandydatów. W wolnym czasie gotuje i urządza przyjęcia, na których częstuje swoich gości daniami kuchni polskiej, włoskiej, indyjskiej lub meksykańskiej. Uważa, że jedzenie pozwala zjednać sobie ludzi i zbudować długotrwałe relacje.

Sylwia Szykuła

HR Business Partner
Fortaco Group Oy
Ma 15 letnie doświadczenie w HRM w międzynarodowych i polskich firmach. Szczególnie zainteresowana samorozwojem ludzi, znaczeniem komunikacji wewnątrz organizacji oraz employer brandingiem opartym na realiach, a także wpływem zaburzeń emocjonalnych i zaburzeń osobowości na sposób zarządzania. Od 2006 autorka publikacji dla INFOR na temat HR i biznesu. Dużo pisze, czyta i słucha.

Łukasz Jarych

Konsultant zmiany zawodowej
Dookoła Pracy
Wiele razy zmieniał pracę i szukał swojego idealnego miejsca na Ziemi. Przeszedł drogą od Projektanta Sieci Gazowych, poprzez księgowego na rynek rosyjski aż do Analityka IT. Od 3 lat pracuje w 100% zdalnie. Swoim przykładem udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych, a pracą i uporem można zmienić zarówno branżę jak i zawód. Aktualnie pracuje nad projektami Wyszukiwarki ofert pracy dla osób zmieniających branżę/zawód. To także współtwórca portalu Dookoła Pracy. Jego analityczny umysł i techniczne umiejętności świetnie uzupełniają się z talentami Klaudii - współzałożycielki Dookoła Pracy.

Anna Władyczuk

Senior Consultant
SAM Executive Search Poland
Prowadzi projekty w obszarze rekrutacji, onboardingu i outplacementu, planowania kariery, na wyższe stanowiska managerskie w polskich i międzynarodowych organizacjach. Specjalizuje się w stanowiskach technicznych i finansowych we wszystkich sektorach. Anna pracuje w obszarze Executive Search od 5 lat, wcześniej zdobyła 10-letnie doświadczenie w sektorze finansowym w biznesie międzynarodowym oraz 5 lat w obszarze technicznym w wojsku. W SAM International Anna rozwija działania zgodnie z wizją firmy:“Value through people”, zawsze dąży do jak najlepszego dopasowania ludzi i organizacji poprzez procesy, które tworzą wartość dla kandydatów i klientów. Pasjonat Executive Search, rozwoju osobistego, długofalowych relacji w biznesie i komunikacji.

Joanna Cierlica-Nowaczyk

Psycholog biznesu
Psycholog kliniczny
Od 20 lat zajmuje się wykorzystaniem skutecznych narzędzi psychologii w biznesie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju zawodowego i osobistego. Prowadzi prywatną praktykę psychologiczną w nurcie poznawczo-behawioralnym, specjalizuje się w terapii zaburzeń lękowych, nastroju, depresji. Twórczyni Pogotowia w Biznesie - wsparcia dla menedżerów i przedsiębiorców w codziennym radzeniu sobie ze stresem, przeciwdziałaniu jego skutkom oraz budowaniu odporności (rezyliencji) w sytuacjach trudnych.

Dlaczego warto sięgnąć po naszego e-booka?

W naszym e-booku poznasz zdanie obu grup pracowniczych w kwestii benefitów, wynagrodzeń, rotacji i rozwoju.

Nasz e-book to unikalne wydanie

które skupia aż jedenastu specjalistów z całej Polski, o szerokim zakresie wiedzy i doświadczenia. Są to praktycy, którzy pracują z wieloma firmami i instytucjami, mając okazję na codzień poznawać, ale również kreować trendy.

Zdobędziesz unikalną wiedzę i informacje, które wspomogą Cię w rozwoju i pracy z obiema grupami pracowników.

E-book SmartLunch to darmowa dawka wiedzy, która będziesz mógł wkrótce pogłębić, otrzymując ekskluzywne zaproszenie na panel dyskusyjny z naszymi ekspertami, które odbędzie się w marcu.